>
Puţini sunt cei care ştiu ce este, de fapt, AdBlue, şi în ce condiţii se foloseşte în aşa fel încât să îţi fie util şi să nu se întâmple contrariul.
Există foarte multe persoane care consideră că acesta este un aditiv pentru combustibilul folosit, dar nu este nimic mai fals.
Acesta nu se combină niciodată cu motorina ori benzina şi chiar are un rezervor separat de cel pentru combustibil, în care se introduce separat.
Pentru cei care au nevoie de AdBlue şi îl utilizează constant trebuie să ştie că acesta se verifică din când în când şi se completează la nevoie, pentru a ajunge la nivelul care trebuie. La fel cum se întâmplă şi în cazul combustibilului, şi în cazul AdBlue consumul său depinde total de modul în care respectiva maşină este condusă.
În cazul în care aveţi un astfel de automobil, care are nevoie de AdBlue pentru a funcţiona în condiţii optime, şi nu umpleţi rezervorul şi îl folosiţi în mod constant atunci trebuie să ştiţi că vi se va declanşa alerta în bord.
Citeşte şi:
Ce salariu are un angajat la Dacia Renault cu peste 10 ani de experienţă
Cine a fost Baba Novac. Acum dă numele mai multor străzi din România, dar nici măcar nu a fost român
În cazul în care faceţi acest lucru în mod repetat şi nu folosiţi AdBlue, atunci performanţa motorului va fi restricţionată de calculatorul maşinii. Veţi ajunge, poate, şi în ipostaza în care nu veţi putea reporni maşina dacă nu vă umpleţi rezervorul cu AdBlue.
Rezervorul trebuie completat întodeauna şi nu este niciodată recomandat să aşteptaţi ca acesta să se golească şi abia după să-l puneţi. Un rezervor plin va ţine suficient şi se consumă mult mai greu decât combustibilul clasic, acesta ţine undeva la 6 – 8 plinuri clasice.
Aveţi grijă atunci când introduceţi AdBlue, căci lichidul vă poate strica vopseaua de pe maşină. Aşadar, ştergeţi orice picătură care nu ajunge în rezervor şi dacă se prelinge pe maşină.