>
Lidl este retailerul german care a adus pe piaţa din România campania cu săptămânile internaţionale, campanie care se bucură de un real succes. Produsele introduse aici dispar aproape instant de pe rafturi, iar oamenii aşteaptă cu nerăbdare să achiziţioneze produsele preferate.
Săptămâna grecească are cel mai mare succes la Lidl. Poate şi pentru că una dintre destinaţiile favorite de vacanţă ale românilor este Grecia. Cu dor de Thassos sau de insulele greceşti, oamenii noştri iau cu asalt Lidl atunci când produsele lor preferate din concediu se găsesc şi în România, în magazinele Lidl.
Gama de produse conţine măsline, baclava, deserturi, brânză, fructe şi legume, dulceaţă, iaurt, îngheţată şi muuulte alte sortimente de mâncare grecească. Toate acestea sunt la mare căutare şi cum săptămâna grecească vine o dată la o anumită perioadă la Lidl, clienţii aşteaptă cu nerăbdare revenirea ei.
Un alt produs extrem de cumpărat la Lidl este budinca proteică de la High Protein. Aceasta se regăseşte în două sortimente, de vanilie şi ciocolată, conţine 20 de grame de proteină şi nu are zahăr adăugat. Este un produs consumat de cei care fac activitate fizică intensă, diverse sporturi şi merg la sală, căci nu conţine lactoză, zaharuri şi are un gust deosebit.
Este un desert delicios, care nu îngraşă şi de aceea este cumpărat încă de la prima oră, cu baxurile. Indiferent de sortiment, acestea se vând ca pâinea caldă şi foarte rar vei găsi budincă proteică la Lidl la pranz. Seara nici atât.
Un alt produs care dispare rapid de la Lidl, în ciuda preţului destul de ridicat, este somonul. Disponibil în două variante, file simplu şi file condimentat cu ierburi aromatice şi usturoi, acesta se vinde aproape imediat ce este pus de angajaţi în frigider. Şi preţul său nu este deloc unul scăzut, din contră. Un kilogram de somon depăşeşte suma de 100 de lei.