Gabriela Dinu Știri 10.02.2021 11:48

Cum arată și cât costă smartwatch-ul ieftin pe care îl găsești în magazinele Lidl

Cum arată și cât costă smartwatch-ul ieftin pe care îl găsești în magazinele Lidl

Reţeaua de magazine LIDL le-a pregătit o surpriză românilor. A lansat Smarwatch-ul producţie proprie Silvercrest, care este disponibil în toate punctele din România, la un preţ extrem de accesibil. Este, poate, cel mai ieftin smartwatch de pe piaţă.

Pentru cei care sunt curioşi de specificaţiile ceasului vândut de LIDL, trebuie să ştiţi că acesta are un ecran color de tip TFT şi include o tehnologie de tip GPS. În acelaşi timp, smartwatch-ul SilverCrest vândut de LIDL are senzor optic pentru măsurarea ritmului cardiac. Totodată, măsoară paşii sau caloriile, precum şi perioadele de repaus şi activitate.

Cum arată și cât costă smartwatch-ul SilverCrest? E ieftin şi îl găsești în magazinele Lidl

Afişează pe ecran nu doar ora, ci şi onformaţiile meteo, notficările de pe telefonul cu care este sincronizat, aici fiind incluse mesaje, apeluri, activitatea din Facebook ori WhatsApp.

Aplicaţia dedicată acestui smarwatch este disponibilă atât în AppStore, cât şi în Magazin Play, ceea ce înseamnă că este compatibilă atât cu telefoanele care au Android, cât şi cele care funcţionează cu iOS. Garanţia pentru smartwatch-ul SilverCrest din LIDL este una extinsă, de trei ani.

 

Smartwatch SilverCrest, vândut de LIDL
Smartwatch SilverCrest, vândut de LIDL

Ceasul a fost lansat deja de LIDL şi se găseşte în toate magazinele din ţară, în limita stocului disponibil. Preţul acestuia este de 299 de lei.

Isteria cu adidaşii LIDL

În urmă cu doar câteva luni, LIDL lansa o pereche de adidaşi ediţie limitată. Inscripţionaţi cu logoul firmei şi coloraţi în albastru, galben şi roşu aceste încălţări au scandalizat Europa şi au ajuns să coste de la preţul de 50 de lei, cât erau la raft, la 6000 de euro, pe OLX şi alte site-uri dedicate. Retailerul german a mai lansat de curând şi o serie de papuci şi şlapi, care s-au vândut extrem de repede, însă nu s-a mai creat aceeaşi isterie ca în cazul vestiţilor adidaşi LIDL.