>
Dacă ai în derulare un contract de telefonie mobilă, televiziune sau internet cu Telekom și ai decis să renunți la el este bine de știut care sunt pași necesari pentru reziliere.
Așadar, primul lucru pe care trebuie să-l faci este sa completezi o cerere tip de reziliere contrat. Cel mai simplu mod este să o completezi on-line şi se poate face chiar pe site-ul Telekom România, accesând www.telekom.ro/reziliere-online/ .
Aici trebuie completată fişa în care vă treceţi datele personale, motivul rezilierii contractului, precum și serviciile care se doresc a fi reziliate. După transmiterea cererii nu mai rămâne decât să aștepți sa fii contactat de un reprezentant al Telekom România pentru câteva discuții legate de reziliere.
De cele mai multe ori, după cum se procedează în piaţă, veţi fi sunat cu o propunere de reconciliere, eventual şi o ofertă care să vă mulţumească. Totul depinde de serviciile pe care le aveţi şi modul în care compania şi-ar putea „răscumpăra” faţă de dumneavoastră serviciile.
În cazul în care nu veţi dori continuarea contractului, rezilierea acestuia se va realiza într-un minimum de 30 de zile de la data depunerii cereri și în funcție de data la care se dorește încheierea contractului.
Ce trebuie să reţineţi înainte de toate este că pentru reziliere este nevoie să aveți toate facturile achitate la zi pana la data încheierii contractului. Dacă în perioada contractuală a fost achizițonat în rate un telefon sau orice alt obiect este absolut necesar să achitați integral ratele rămase sau să returnaţi un produs ce a fost închiriat. De exemplu, un decodor, telefon fix etc.
Acestea sunt plățile care trebuiesc făcute la rezilierea de contract. Pentru orice alte taxe solicitate abuziv de operator trebuie să făcută plângere la Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor (ANPC) şi ei vor avea autoritatea de a rezolva apoi problemele pe care le-aţi întâmpinat.