>
Dacă vă întrebaţi cum puteţi rezilia un contract semnat cu RCS RDS, ei bine aflaţi că toată operaţiunea se poate face online. Aşa sunteţi scutit de statul la cozi şi de drumul până la o astfel de sucursală.
Decizia celor de la Digi vine în contextul prevenirii răspândirii COVID 19, iar compania a anunţat încă de când s-a intrat în pandemie că toate audienţele de orice fel au fost anulate pe termen nelimitat:
„Stimați clienți, vă informăm că, având în vedere necesitatea prevenirii răspândirii infecțiilor cu virusul COVID-19 pe teritoriul României și în vederea asigurării sănătății și securității în muncă pentru angajații noștri, conducerea RCS & RDS S.A. a luat decizia suspendării audiențelor începând cu data de 13 martie 2020, pe durată nedeterminată.
Problemele semnalate de dumneavoastră pentru care a fost deja programată o audiență vor fi soluționate și veți fi informați cu privire la modalitatea de soluționare, conform prevederilor legale. Pentru orice alte solicitări sau reclamații vă rugăm să folosiți formularul de reclamații pus la dispoziție pe website-ul nostru sau adresa de e-mail [email protected]”, este anunţul.
Indiferent de serviciul pe care îl aveţi de la Digi, că e abonament de tip mobil, de cablu etc, rezilierea se va face fără costuri suplimentare, în online.
Primul pas pe care trebuie să-l faceţi în vederea rezilierii este să descărcaţi Cerere-de-reziliere-RCSRDS, pe care să o trimiteţi la adresa de e-mail: [email protected].
Un reprezentat RCS RDS vă va contacta în maximum 30 de zile pentru a confirma faptul că cererea a fost procesată. Acesta vă va informa şi cu privire la procesul de returnare a echipamentului pe care l-ai luat în custodie la semnarea contractului, cum ar fi router, stick internet, receiver. O condiţie este aceea că echipamentele trebuie returnate în perfectă stare de funcţionare. În sens contrar, acestea vor fi achitate de dvs.