>
La ENEL procedura de reziliere a unui contract este deosebit de simplă. Cu mult mai greu este însă să închei un contracr nou, căci acolo vei avea nevoie de mai multe documente.
Pentru ca o persoană fizică să îşi înceteze contractul pe care îl are cu ENEL în derulare, aceasta trebuie să trimită către companie o solicitare scrisă.
Aceasta trebuie făcută cu cel puţin 21 de zile înainte de data când doriţi să vă fie reziliat contractul. Aceloraşi reguli se supun şi persoanele juridice, iar cererea de reziliere poate fi descărcată de aici. După ce aţi trimis cererea, veţi fi contactat de un reprezentat ENEL pentru finalizarea solicitării dvs şi rezilierea propriu zisă a contractului.
După cum am spus, mai greu este să vă faceţi un contract la ENEL, căci veţi avea nevoie de:
Atunci când completezi cererea pentru încheierea contractului, cei de la ENEL îi roagă pe clienţi să selecteze la „tipul instalaţiei electrice” faptul că a fost preluată de la titularul contractului de furnizare, specificând numele, indexul şi seria contorului electric.
Toate aceste documente vor fi transmise online, pe platforma MyEnel, secţiunea avize şi contracte şi schimbarea titularului, ori scanate şi trimise la adresa [email protected]. Dacă nu reuşiţi prin niciuna din aceste variante, atunci puteţi trimite dosarul prin fax, la numărul de telefon 0372871083 sau la orice Punct Enel.
O altă precizare a celor de la ENEL de care vă roagă să ţineţi cont este să trimiteţi toate documentele prin intermediul aceluiaşi mesaj pentru a nu îngreuna procesarea şi înregistrarea acestora. Totodată, trebuie specificat şi codul ENEL de consum al zonei pentru care doreşti semnarea unui contract.