Gabriela Dinu Știri 16.10.2021 22:11

Cum trimiți online, prin SMS sau la telefon indexul la curent către CEZ

Cum trimiți online, prin SMS sau la telefon indexul la curent către CEZ

Clienţii CEZ au la dispoziţie mai multe variante prin care îşi pot transmite indexul după autocitire.

CEZ este o companie ce provine din Cehia, având sediul la Praga, ce comercializează energie electrică în mai multe ţări din Europa, printre care şi România.

Cum se autociteşte indexul de curent la CEZ?

CEZ este, de fapt, firma mamă a Grupului CEZ, care este format din 137 de companii, dintre care doar 96 la noi pe continent.

Revenind la clienţii români, aceştia au posibilitatea de autocitire şi transmitere a indexului lunar, într-o anumită perioadă specifică. Aceasta este menţionată pe factura fiecărui client şi poate fi diferită în funcţie de zona în care locuiţi şi, implicit, consumaţi.

Pentru a veni în sprijinul clienţilor săi, cei de la CEZ au anunţat metoda simplă de autocitire şi transmitere a indexului, precum şi tot ce trebuie să ştie un client atunci când trebuie să îşi achite factura la energie electrică.

Citeşte şi:

Cum trimiți online, prin SMS sau la telefon indexul la curent la Electrica
Cum trimiți online, prin SMS sau la telefon indexul la curent către Digi Energy

Prin urmare, puteţi accesa contul My CEZ de pe internet, pe adresa mycez.cezinfo.ro, ori din aplicaţia disponibilă atât pe Magazin Play, cât şi în App Store, de pe orice tip de device aveţi, apoi accesaţi opţiunea Index. Contul dvs poate fi accesat chiar şi la Info Kiosk-urile de relaţii cu clienţii care există, pentru moment, doar în Argeş, Dolj şi Vâlcea.

În cazul în care preferaţi metoda clasică, veche, de utilizare a telefonului, o puteţi face şi aşa. Dacă doriţi să transmiteţi indexul de energie electrică, trebuie să apelaţi la numărul de telefon 0800 500 500, iar dacă vorbim de gazele naturale, numărul de telefon este 0800 500 200.

Există însă şi varianta în care nu aveţi voie să vă autocitiţi indexul, dacă vă aflaţi în una dintre următoarele situaţii:

  • Dacă aveţi energia electrică sistată;
  • Dacă nu sunteţi în perioada de autocitire menţionată pe factură;
  • Dacă în instalaţia dumneavoastră există un grup de măsură cu constanţă de facturare diferită de 1;
  • Atunci când, conform contractului de furnizare, operatorul de distribuţie citeşte lunar contorul.