Gabriela Dinu Utile 01.06.2022 11:34

Avarii Radet. Vezi în timp real unde se fac lucrări la rețeaua de apă în fiecare Sector din București

Avarii Radet. Vezi în timp real unde se fac lucrări la rețeaua de apă în fiecare Sector din București

Radet face în mod constant lucrări la reţeaua de apă din Bucureşti. Asta pentru că defecţiunile sunt la ordinea zilei. Fiecare sector din Capitală are momente în care anumite străzi sunt oprite de la furnizarea de apă caldă.

În continuare vă vom explica în ce mod puteţi afla când au loc lucrări la reţeaua de apă a Radet în funcţie de fieare sector în parte, pentru a vă putea pregăti şi să nu cumva să fiţi prinşi pe picior greşit.

Avarii Radet LIVE, pentru fiecare sector din Bucureşti

Recent, Compania Municipală Termoenergetică Bucureşti a lansat o aplicaţie prin intermediul căreia Radet comunică în real time informaţii cu privire la lucrările care au loc la sistemul centralizat de termoficare. Aplicaţia este gratuită şi se poate descărca din App Store şi Google Play. Poți vedea AICI ultimele avarii la rețeaua Radet în București: 

Ei bine, la fiecare avarie sau întrerupere a agentului termic din zona în care locuieşti vei fi notificat de aplicaţie, acolo unde vei primi informaţii cu privire la motiviul pentru care au fost oprite serviciile, evoluţia lucrărilor şi data estimativă a revenirii serviciilor.

De exemplu, au fost fi lucrări ample în 2021 și 2022 pe mai multe străzi din mai multe sectoare bucureştene, după cum au anunţat atât pe aplicaţie, cât şi pe site-ul CMTEB.RO, iar oamenii s-au putut pregăti din timp pentru penele de apă caldă sau rece, în funcţie de defecţiunea care a existat.

Ce se întâmplă în cazul avariilor RADET necomunicate pe site?

Conform informaţiilor furnizate de site-ul Companiei Municipale Termoenergetica București, echipele de pe teren lucrează în permanenţă pentru mentenanţa reţelei, iar cele de comunicare anunţă acestea live, în timp real, pentru a veni în sprijinul cetăţenilor.

Există şi posibilitatea ca defecţiunile să apară inopinat, fără să se întrerupă agentul de apă sau agentul termic din motive deja cunoscute, iar pentru asta este necesar să citiţi anunţul postat de CMTEB:

„În cazul în care vă confruntați cu probleme privind furnizarea agentului termic pentru apă caldă și/sau căldură, iar adresa dumneavoastră nu se regăsește în listele publicate pe site, vă rugăm să vă adresați dispeceratelor de sector sau operatorilor call-center la numerele: TELVERDE – 0800 820 002 (apel gratuit) și 031 9442, aflate la dispoziția dumneavoastră 24 de ore din 24, pentru înregistrarea sesizării și verificarea ulterioară a situației.”