Gabriela Dinu Știri 02.12.2021 10:47

Cine este cel mai slab vlogger din România. Deși apare la toate televiziunile, are doar 20 subscriberi

Cine este cel mai slab vlogger din România. Deși apare la toate televiziunile, are doar 20 subscriberi

Blogosfera românească a crescut considerabil în ultima vreme. Pentru că online-ul ia tot, majoritatea cântăreţilor şi actorilor au început să se promoveze şi să facă bani şi din aceste surse.

Totuşi, prin puterea internetului, s-au produs şi alte efecte neaşteptate. De exemplu, o mulţime de personaje necunoscute care au prins influenţă în online datorită conturilor de YouTube, Instagram ori Facebook şi au ajuns să fie cunoscuţi la nivel naţional şi internaţional şi distribuiţi în diverse show-uri de televiziune.

Cum a ajuns Andrei Ştefănescu să fie cel mai slab influencer din online?

Cei mai tari bloggeri din România deja îi ştiţi, căci asta consumă oamenii din ţara noastră în prezent. Selly, Adelina Pestriţu şi muuulţi alţii care au ajuns să fie un brand cunoscut în ţară şi în afară.

Ca în orice domeniu există şi un revers al medaliei. O coadă a clasamentului unde sunt cei mai slabi vlogger sau bloggeri, cum vreţi să le ziceţi.

Titulatura de „slab” o primeşte un influencer care are foarte puţini abonaţi. În cazul nostru este vorba despre un personaj deja arhicunoscut în România şi anume Andrei Ştefănescu, jumătatea fără păr a trupei Alb Negru.

Cântăreţul a devenit cunoscut după ce a format trupa anterior amintită alături de efervescentul Kamara, este şi jucător de fotbal în naţionala artiştilor şi de câţiva ani este şi un personaj de televiziune, având câteva emisiuni prezentate la activ.

Citeşte şi:

Rețetă de sirop de arțar. Cum se prepară și la ce este folosit
A murit Ion Șmecheru. Doliu de 1 decembrie în familia Culiță și Iancu Sterp. Câți ani avea, cauza morții

În ciuda notorietăţii sale, Andrei Ştefănescu nu face treabă bună şi pe YouTube. Din contră, are un cont cu un singur produs, ub clip de doar 12 secunde, postat în urmă cu patru ani. În tot acest timp, clipul său a adunat 332 de vizionări şi întregul canal „Andrei Ştefănescu Oficial” are doar 20 de abonaţi.

Desigur, un cont bun de YouTube, Instagram sau Facebook este cel care are cât mai mulţi abonaţi. Aceştia se câştigă prin content de calitate şi muncă multă, ceea ce în cazul lui Andrei Ştefănescu nu se vede, având în vedere conţinutul slab pe care l-a urcat pe contul său.