Claudiu Melinte Auto 08.09.2021 14:03

Cea mai mare problemă pe care o are Dacia Logan după 40.000 de kilometri

Daca planuiesti sa iti cumperi o Dacia Logan noua, ar fi bine sa afli ce probleme pot aparea la un astfel de model. Iata ce trebuie sa stii si la ce problema ar trebui sa te astepti dupa ce Loganul tau va parcurge 40.000 de kilometri.
Cea mai mare problemă pe care o are Dacia Logan după 40.000 de kilometri

Orice roman isi doreste o masina noua, iar Dacia Logan este prima pe lista majoritatii pentru ca este una dintre cele mai ieftine masini noi pe care ni le putem permite. De asemenea, multi aleg sa isi cumpere un model Logan pentru ca il achizitioneaza prin Programul Rabla.

Dupa cat timp incepe sa rugineasca o Dacia Logan?

Mai intai, haideti sa vorbim despre o problema mai grava si anume aparitia ruginii. Foarte multe persoane care au cumparat o Dacia Logan s-au trezit ca masina lor a ruginit, asa ca nu ar fi rau sa stii in ce locuri apare rugina si la ce trebuie sa te astepti.

Mare majoritate a celor care au cumparat un model Dacia Logan au observat faptul ca rugina apare dupa 3 ani de la cumparare, insa doar in cazul in care nu iti ingrijesti deloc automobilul. Daca ai grija de masina, poti scapa de probleme, cel putin pentru o perioada.

Care este marea problema care apare la Dacia Logan dupa 40.000 de kilometri

Ei bine, trebuie sa va spunem ca drumurile proaste atrag si problemele pentru Dacia Logan. Cea mai mare problema care apare la un model Logan este legata de rulmenti, veti fi nevoiti sa ii schimbati destul de repede pentru ca gropile din carosabil grabesc acest lucru. Bineinteles, dupa ce veti face mai multi kilometri va veti lovi si de probleme cu basculele (fata/spate), planetare, dar si cu probleme legate de bieletele antiruliu.

Daca veti cumpara un model Logan cu motor diesel, trebuie sa stiti ca este necesara verificarea valvei EGR, care va avea nevoie de o curatare din cauza calitatii mai proaste a motorinei. De asemenea, este necesar sa acordati atentie si filtrului de particule, pentru ca acesta retina pana la 90% din particulele de carbon si cenusa prezente in gazele de evacuare a motoarelor diesel.