Ioan Davidescu Altceva 29.11.2024 09:07

Temu, prima reacție după ce Mihai Bendeac și-a comandat 2 covoare și a fost dezamăgit de calitatea produselor

Temu, prima reacție după ce Mihai Bendeac și-a comandat 2 covoare și a fost dezamăgit de calitatea produselor

Compania Temu s-a autosesizat, după acuzațiile făcute de Mihai Bendeac. Actorul s-a plâns că a comandat două covoare, care au ajuns după mult timp, iar calitatea lor este una îndoielnică. Reprezentanții site-ului au transmis un mesaj pentru a clarifica problema. 

Temu este o companie care oferă bunuri de larg consum la prețuri reduse, iar în ultima perioadă a luat avânt pe piața din România. Oamenii sunt încântați de faptul că plătesc mult mai puțin pe anumite produse decât dacă le-ar cumpăra din magazinele obișnuite. Mihai Bendeac a dat și el comandă pe site-ul respectiv, însă a avut parte de o mare dezamăgire. Ulterior, a povestit experiența lui în mediul online.

Reacția companiei Temu, după acuzațiile lui Mihai Bendeac

În urma acuzațiilor făcute de Mihai Bendeac în spațiul public, reprezentanții companiei Temu s-au autosesizat și au transmis un punct de vedere referitor la acest caz. Ei au explicat faptul că își doresc să ofere informații pentru a clarifica problema.

În cazul în care clienții nu sunt mulțumiți de produsele comandate le pot returna în termen de 90 de zile, urmând să li se restituie banii. De asemenea, reprezentanții Temu au precizat că persoanele care nu primesc la timp coletul, beneficiază de un credit de 25 de lei.

„Dorim să vă împărtășim poziția noastră cu privire la problemele abordate. Considerăm că este important să prezentăm o perspectivă echilibrată și luăm foarte în serios acuzațiile menționate în articol. Prin urmare, dorim să oferim informații suplimentare care ar putea clarifica acuzațiile în cauză.

Așa cum este descris în Centrul de asistență, Temu va emite un credit de 25 de lei (livrare standard) în contul consumatorului dacă comanda ajunge cu întârziere. Temu oferă și o garanție de returnare a banilor de 90 de zile pentru probleme legate de calitate.”, au transmis reprezentanții companiei.

Ce a spus Mihai Bendeac despre produsele comandate pe Temu

În urmă cu doar câteva zile, Mihai Bendeac a povestit că și-a comandat două covoare de pe aplicația Temu pentru care a plătit 180 de lei, respectiv 240 de lei. Actorul s-a plâns că a așteptat foarte mult după comandă, iar atunci când a ajuns a avut parte de o surpriză. Fostul jurat de la iUmor nu a fost mulțumit de calitatea produselor.

„Am zis să îmi schimb și eu două covoare, de la living. Am căutat covoare pe Google și mi-au apărut, instantaneu, două covoare exact cum voiam eu. M-am uitat la preț, unul era 180 de lei. Celălalt, pentru că era mai mare, era vreo 240 de lei. Am zis că am dat lovitura, o fi vreo promoție. Arătau extraordinar, eu nu auzisem nimic despre acest site. Mi le-am comandat și nu m-am uitat când vin, dar m-am gândit că durează ceva mai mult.

Eu am uitat complet de această comandă, dar la un moment dat am intrat pe mail. M-am uitat și scria ceva de genul că au ajuns în Kazahstan. Mai trece vreo săptămână, intru iar și văd că au ajuns la granița cu nu știu ce. Deja trecuse o lună și ceva, devenisem absolut fascinat. Devenise ca un serial pentru mine. Trecuseră aproape două luni și la un moment dat eram la studio, tocmai ce am terminat de montat ce aveam în ziua aia și văd un mesaj care îmi spunea că a ajuns comanda la easybox.

M-am dus spre casă, m-am oprit la easybox, când am pus mâna pe pachet, mi-a scăpat mâna. Era un pachet extraordinar de mic și de ușor. Am ajuns acasă și când am deschis pachetul ăla erau efectiv niște cârpe. Dacă tu erai un om care are o casă, o mașină și cât de cât niște bani în cont, în momentul în care călcai pe covoarele alea nu mai aveai nimic. Erau definiția sărăciei”, a povestit Mihai Bendeac în mediul online.