>
Romina Gingașu, soția româncă a lui Piero Ferrari (79 de ani), și-a adăugat o nouă „bijuterie” în colecția de mașini. E vorba de un Ferrari SF90 XX Spider.
În urmă cu un an, românca dezvăluia ce nu are voie să facă de când e căsătorită cu miliardarul italian. Piero, unul dintre moștenitorii imperiului Ferrari, i-a interzis soției lui să conducă mașinile celebre pe care le deține.
Acum, Romina Gingașu a reușit să-și cumpere din banii proprii mașina la care visa. „Stilul meu 100%!”, a scris românca pe Instagram.
Românca Romina Gingașu e soția lui Piero Ferrari, fiul nelegitim al lui Enzo Ferrari și moștenitorul a 10% din companie, a cărui avere este de aproximativ 6,3 miliarde de euro.
Printre proprietarii celebri ai bolidului se mai numără și Zlatan Ibrahimovic. La împlinirea vârstei de 43 de ani, directorul lui AC Milan și-a făcut cadou un Ferrari SF90 XX Spider în culorile clubului rossonero.
Charles Leclerc, pilotul de Formula 1, și-a adăugat în colecția personală un Ferrari SF90 XX, personalizat special pentru el, cu o valoare estimată la 890.000 de dolari. De asemenea, în România, milionarul Bogdan Căpușan a achiziționat un Ferrari SF90 XX, plătind aproape 1 milion de euro pentru acest model exclusivist.
În urmă cu aproximativ 20 de ani, Ferrari a început să producă mașini cu versiuni speciale care ridicau performanța unora dintre modelele sale de serie.
„Multe dintre acestea, inclusiv 488 Pista Spider și 812 Competizione A, au devenit parte din legenda mărcii din Maranello. În același timp, Ferrari a lansat și programul XX, care oferă unui grup select de clienți oportunitatea de a deveni adevărați piloți la volanul unor mașini, precum FXX-K EVO, care nu sunt omologate pentru utilizarea pe șoselele publice.
Acum, pentru prima dată, programele au fost reunite în SF90 XX Spider, prima versiune specială Ferrari care se bazează pe conceptele programului pentru a deveni efectiv un XX omologat pentru șosea. În timp ce SF90 XX Spider păstrează plafonul Hard Top retractabil (RHT) al SF90 Spider din care este derivat, acesta oferă un plus de 30 CV și se mândrește cu logică software special concepută, precum și cu soluții aero radicale, cum ar fi un spoiler fix, pe spate”, se arată pe site-ul producătorului italian.