Ioan Davidescu Altceva 12.02.2025 12:33

Nu e banc! Câți lei a plătit un român pe o bere la 0,5 în Aeroportul Otopeni: ”Mi-au luat separat 50 de bani pentru garanție”

Nu e banc! Câți lei a plătit un român pe o bere la 0,5 în Aeroportul Otopeni: ”Mi-au luat separat 50 de bani pentru garanție”

Un român care se pregătea să plece în vacanță a avut parte de o surpriză total neașteptată chiar înainte de a urca în avion. Totul s-a întâmplat într-un magazin din zona de plecări a Aeroportului Otopeni, unde a decis să își cumpere o bere. Însă, când a ajuns la casă, prețul afișat l-a lăsat fără cuvinte. Cât a plătit pentru o bere de 0,5 litri în Aeroportul Otopeni?

Nu este un secret faptul că în aeroporturi prețurile sunt considerabil mai mari, fie că vorbim despre mâncare, băuturi sau chiar produse obișnuite din magazinele duty-free. Totuși, turistul în cauză s-a arătă extrem de surprins de câți bani a trebuit să scoată din buzunar pentru o simplă bere. Mai mult, a trebuit să plătească și garanția de 50 de bani pe sticlă, iar metoda de returnare l-a șocat.

Câți lei a plătit un român pe o bere la 0,5 în Aeroportul Otopeni

Așa cum spuneam, un român a fost șocat de prețul pe care a trebuit să îl plătească pentru o bere în Aeroportul Otopeni. Mai exact, turistul a povestit pe rețelele sociale că a plătit 43 de lei pentru o bere de 0,5 litri într-un magazin din aeroport. Pe lângă prețul deja exagerat, românul a fost surprins să afle că mai trebuia să plătească și 50 de bani garanție pentru sticlă.

„Deci am plătit 43 de lei pentru o bere în aeroportul Otopeni și mi-au luat separat 50 de bani pentru garanția pe sticlă. Eu sunt curios unde pot să mă duc să o returnez aici, în aeroport, pentru a-mi recupera banii”, a spus turistul, într-un videoclip devenit viral.

După ce a observat că nu are unde să returneze sticla în zona de plecări, bărbatul a întrebat un angajat al magazinului care este procedura. Răspunsul primit l-a șocat, chiar mai multe decât prețul berii. Ei bine, se pare că în teorie, turistul ar trebui să păstreze sticla în bagaj și să o returneze când revine în țară.

„De curiozitate, vă întreb: unde pot să returnez sticla asta, aici în aeroport?” a întrebat turistul.

„Puteți să o returnați la sosiri”, a fost răspunsul primit.

„Deci la sosiri? Dar cum fac, că eu sunt la plecări?”, a continuat turistul.

„Păi da”, i-a răspuns angajatul, explicând că, în teorie, călătorul ar trebui să păstreze sticla în bagaj și să o returneze când revine în țară.

De-a lungul timpului, mulți călători s-au plâns de prețurile exagerate din Aeroportul Otopeni, fie că este vorba despre alimente, băuturi sau alte produse. Însă, întâmplarea recentă a românului a stârnit indignare în mediul online și mulți au fost cei care au criticat dur prețurile practicate în aeroport.