>
Una dintre cele mai inedite emisiuni de la Pro TV revine în 2021 cu un nou sezon de excepţie. Este vorba despre Şef sub acoperire, care se va difuza săptămânal pe postul din Pache Protopopescu, începând cu 9 februarie.
Emisiunea care surprinde oamenii la locurile lor de muncă revine şi anul acesta. O mulţime de angajaţi vor fi daţi pe spate atunci când vor afla că au lângă ei pe unul dintre directorii companiei, infiltraţi, să verifice cum îşi face treaba fiecare angajat, de la fiecare nivel şi care doreşte, în acelaşi timp, să vadă cum sunt trataţi angajaţii de la posturile mici de către superiorii lor. Totul se va difuza la Pro TV, în fiecare săptămână.
Şeful sub acoperire va fi infiltrat în echipă şi va avea un mentor, un angajat care se va ocupa de el şi îl va învăţa ce presupune job-ul său. Emisiunea se va difuza în fiecare zi de marţi, începând cu ora 21:30 şi producătorii sunt pregătiţi cu noi poveşti interesante. În sezonul precedent, şefii din firme celebre, precum Alka, BGS, Blue Air, Phoenicia Hotels ori Salad Box au fost puşi la treabă de subalternii lor, totul sub acoperire, desigur.
Este o experienţă „life changer”, aşa cum zic americanii, adică ce îţi poate schimba viaţa şi viziuna asupra firmei pe care o conduc. Formatul acestei emisiuni a fost preluat din afară, după ce a avut un succes răsunător în Marea Britanie, Statele Unite ale Americii, Polonia, Australia, Franţa, Germania şi multe alte state importante din întreaga lume.
CNA a sancţionat cel mai celebru post din România, după ce la ediţia în care şeful sub acoperire a fost de la BGS, sigla firmei a fost afişată pe ecran timp de 14 minute, fără să fie vreun moment specificat faptul că este publicitate. Membrii Comisiei Naţionale a Audiovizualului au taxat acest lucru ca fiind o sfidare pe faţă şi i-au amendat cu suma de 10.000 de lei.