>
Un român și-a expus în mediul online experiența pe care a trăit-o la all inclusive în Bulgaria. A mers în vacanță la Sozopol, alături de familie, însă unele dintre aspectele de la unitatea de cazare i-au lăsat cu un gust amar.
Românul a explicat pe rețelele de socializare, în grupul „Forum Bulgaria”, faptul că, practic, întreaga experiență i-a lăsat un gust amar. Încă de când a pășit în unitatea de cazare din Sozopol, i s-a oferit senzația că totul ar fi „înghesuit”. Deși camerele închiriate ar fi fost în regulă, altele au fost aspectele pe care turistul le-a considerat a fi „groaznice”.
„Băiatul de la recepție care ne-a primit a fost foarte drăguț, ne-a arătat unde putem parca. Pentru că am ajuns seara, ne-a zis că prânzul pe care l-am ratat îl putem lua în ultima zi. Nu e cazul, pentru că vom pleca dimineață. Hotelul este mic și mi-a dat senzația că este înghesuit totul, în mod deosebit zona de mâncare. Camerele sunt ok, mari așteptări nu aveam, nu m-a impresionat prin nimic în mod deosebit. Curățel, dar nu cât să zici wow, adică unele aspecte sunt ok, dar altele groaznice”, scrie turistul în grupul de pe Facebook.
În continuare, turistul a explicat că serviciul de curățenie ar fi fost îndeplinit „superficial”. Totuși, oferă o „bilă albă” personalului hotelului din Sozopol, punând accent pe amabilitate. În camera de hotel, au găsit produse de igienă, prosoape și lenjerii curate.
„De exemplu, fac curățenie zilnic prin camere și pe holuri, dar lasa impresia că totul se face superficial. Dimineața am găsit mese lipicioase. Scările și holurile sunt curățate mai degrabă cu mopul, adică mizeria rămâne după ce se usucă… Personalul în general foarte amabil, ăsta este un plus. Dar multe vechi, uși, cabina de duș, baterii la baie, mobilă. Prosoape cu nemiluita pe care am putut să le luam și la plajă, ăsta e plus, gel de duș, șampon și balsam ok în baie. Săpun și cască pentru duș. Lenjerii curate”, a mai spus turistul.
Totodată, românul a atenționat alți turiști de un aspect care ar putea să se transforme într-un pericol pentru copii. Camera de hotel are un geam poziționat mai jos, care nu se deschide pe verticală și la care pot ajunge chiar și copiii de 2 ani.
„Atenție la copii, camera noastră avea un geam care nu se deschidea pe verticala, iar geamul foarte jos, un copil chiar și de 1,5-2 ani poate extrem de ușor să ajungă la el. Nici ușa de la balcon nu se deschidea pe verticală. AC-ul îngălbenit, deh, vechi. Telecomanda nu funcționa, dar nu m-a deranjat pentru că am folosit telefonul mobil pe post de telecomandă. Nu am sesizat problema la recepție, dar probabil ca s-ar fi rezolvat. TV-ul se vede cu „purici” și foarte rău în general, l-am folosit doar cât să mai ținem copilul ocupat câteva minute prin cameră”, a mai spus turistul român.
În continuare, a explicat ce experiență culinară a avut întreaga familie la all inclusive în Bulgaria. Turistul român a precizat, pe Facebook, că meniul a fost unul „light” și că nu ar fi existat prea multe preparate dintre care să aleagă. Unele dintre deserturile servite ar fi fost „oribile”, iar alte alimente nu ar fi avut un gust special. Totodată, nici cafeaua nu ar fi putut fi servită așa cum și-ar fi dorit.
„Mâncarea «light all inclusive» înseamnă puține feluri de mâncare – ceva ceva tot aveai ce alege, dar din nou nu m-a impresionat nimic, nu pot să spun că am mâncat ceva bun acolo. Castraveții fara niciun gust, brânza doar sărată și atât. Înghețata foarte proastă, iar cea de vanilie oribilă.
Cafeaua foarte proastă și foarte dulce (deja din aparat) – gust ca de 3 în 1. Sucurile extrem de dulci (la cel de portocale nu se simțea așa tare, a fost singurul pe care am putut să îl beau, dar cel de vișine era horror) – gust ca sucurile praf. Nu am văzut alt dozator de apă în afara de cel din restaurant din zona de mâncare, adică trebuia să cobori de fiecare data pentru un pahar de apă – restaurantul este jos pe scări.
Noroc cu fructele de la masă unde era așezat desertul (adică niște mere, piersici și banane), că prăjiturile erau oribile. Pepenele roșu cam fleșcăit. Am încercat vreo 5 feluri de prăjituri – nu mi-a plăcut nimic. Grișul cu lapte foarte bun – dar na, e griș cu lapte, nu vreo filosofie.
Domnul care făcea clătite dimineața este același cu cel care face grătarul seara și același care între mese mai ajuta ici-colo prin hotel.Umpluturile de clătite erau așezate în soare – puncte în minus. Domnul care făcea clătite avea mănuși, însă aceleași cu care își ștergea sudoarea de pe frunte – alte puncte în minus.
La bar nu știi ce e inclus și ce nu. Ei îți dau orice ceri, iar daca nu întrebi tu, îți zic la final că ai de plată. Nu te atenționează că anumite băuturi nu sunt incluse în all inclusive. Nu e niciun meniu afișat și nici după 3 zile aici nu m-am prins ce și cum. Știu că ai vinuri și bere incluse (ambele nasoale), dar mai departe, nu știu ce băuturi sunt…
Nu am reușit să conectez camera video pentru că au doar conexiune 5G, iar camera mea se conectează la 2.4. Hai să zicem că aici nu e neapărat vina lor, deși sunt multe device-uri care se conectează la 2.4, nu e ca și cum este vreo cameră veche sau ceva. Device-urile de genul ăsta au nevoie de conexiuni 2.4. Este prima oară când avem problema asta, și am plecat în multe locuri cu camera după noi, inclusiv în Bulgaria. Oricum, rețeaua wifi foarte slabă. Nu am testat-o intens, ci doar folosind normal telefonul mobil, probabil că ar fi fost dezastru daca încercam vreun film”, a mai precizat turistul.