Ioana Filipescu Utile 01.09.2020 08:00

Câți bani plătesc, de fapt, dealerii auto pentru a avea un subdomeniu cu anunțuri pe autovit?

Câți bani plătesc, de fapt, dealerii auto pentru a avea un subdomeniu cu anunțuri pe autovit?

Autovit.ro a lansat un nou serviciu pentru dealerii auto, acum acestia își pot face un subdomeniu pe site-ul Autovit și poți avea mult mai multe beneficii, iar șansele de a vinde automobilele cresc.

Ce presupune un cont de dealer pe Autovit

Dealerii care aleg să-și facă acest cont pe Autovit vor beneficia de un subdomeniu pe site, de exemplu numedealer.autovit.ro, preturile pentru servicii devin flexibile și vor primi și consultanță gratuita din partea reprezentanților autovit.ro și vor fi sfătuiți cum să vândă mai mult și mai repede. De asemenea, aceștia vor primi materiale promoționale pe site, totul gratuit.


Află cele mai noi Știri Directe urmărind publicația noastră pe Google News. Te poți abona gratuit AICI. Trebuie doar să apeși pe butonul și steluța ”Urmărește”


Se pare că dealerii care aleg acest serviciu plătesc, în medie, 1% din valoarea mașinilor vândute către autovit.ro, iar acest procent este valabil doar pentru automobilele care sunt vândute cu un preț sub 20.000 de euro, probabil pentru prețurile mai mari crește și acest procent.

Citește și: În ce orașe se găsesc cei mai ieftini carburanți din România. Prețul motorinei și benzinei diferă de la oraș la oraș!

Ce promite autovit dealerilor care aleg acest serviciu

Autovit le promite potențialilor clienți că vor primi 14 contracte pe lună, în medie, la fiecare anunț, mai mult decât oferă orice alt site de anunțuri auto din România. De asemenea, ei susțin că fiecare anunt va fi văzut de 1700 de potențiali clienți pe lună, iar anunțurile dealerilor vor fi disponibile și pe OLX.ro, astfel acoperind cea mai mare piață auto din România.

Dealerii care aleg serviciul premium de pe autovit vor primi si un serviciu integrat de apeluri care va permite un raport săptămânal al apelurilor primite în urma anunțurilor de pe site, iar logo-ul dealurilui va fi afisat în fiecare pagină a anunțului. De asemena parcul auto al dealerului va fi afisat în pagina anunțului, iar la articole similare potențialii clienți vor găsi doar automobile postate de acest dealer și vor primi un link extern către site-ul vânzătorului de automobile.