Ioan Davidescu Altceva 29.01.2025 21:38

Cât a dat un client pe o plăcintă la patiseria Danei Nălbaru: „Zero gust, exagerat de scump”

Cât a dat un client pe o plăcintă la patiseria Danei Nălbaru: „Zero gust, exagerat de scump”

Patiseria deținută de Dana Nălbaru și Dragoș Bucur a intrat recent în atenția publicului, după ce un client s-a declarat profund dezamăgit de produsele achiziționate. Criticile s-au concentrat asupra raportului calitate-preț, acesta considerând că prețurile sunt nejustificat de mari în raport cu gustul preparatelor.

### **Recenzia unui client nemulțumit: „Zero gust, exagerat de scump”**

Un client, Mohamad, a vizitat recent patiseria și a plătit 135 de lei pentru două plăcinte dobrogene, două prăjituri și două ceaiuri. Potrivit acestuia, produsele nu doar că au fost prea scumpe, dar și gustul a lăsat de dorit.

*”Nu înțeleg cum există review-uri care laudă aceste produse. Probabil sunt prietenii celor care dețin patiseria și le-au dat 5 stele din politețe, dar nu cred că au gustat cu adevărat. Dobrogeana este făcută cu brânză fără gust, fără sare. Produsele trebuie să reflecte prețul, dar din păcate aici nu este cazul.”*

### **Investiții și planuri pentru brutărie**

În ciuda recenziilor mixte, Dana Nălbaru și Dragoș Bucur continuă să investească în afacerea lor. Recent, cei doi au renovat brutăria situată în Otopeni, iar actorul a fost surprins implicându-se activ în lucrările de modernizare.

*”De mâine ne revedem cu rețete noi, create în laboratorul nostru, cafea 100% Arabica și multe altele”,* au transmis proprietarii, sugerând că își doresc să îmbunătățească oferta și să atragă mai mulți clienți.

Deși recenziile variază, patiseria Danei Nălbaru rămâne un punct de interes pentru cei care își doresc produse de panificație artizanale, iar timpul va decide dacă modificările aduse vor schimba percepția consumatorilor.