>
Magazinele sunt pe ultima sută de metri cu pregătirile pentru cea mai așteptată zi din an: Black Friday. Multe magazine au furat startul și oferă deja produse cu reduceri mari, însă mulți români așteaptă să vadă cu ce oferte vine în acest an eMAG, cel mai mare retailer online.
eMAG a anunțat deja că aproximativ 4 milioane de produse vor avea prețuri seducătoare în a zecea ediție de Black Friday. Spre deosebire de alte magazine, la eMAG Black Friday ține doar o zi , motiv pentru care mulți se vor înghesui încă de la primele ore ale dimineții pentru a prinde ofertele. Poți vedea AICI toate reducerile de Black Friday la eMag
Compania se așteaptă la o creștere a cumpărăturilor cu 17 procente mai mult față de 2019, iar pentru ca utilizatorii să nu întâmpine probleme în timpul procesului de achiziție, a investit serios în browser, dar și în aplicația de mobil eMAG. Mai exact, retailerul a cheltuit peste 4 milioane de euro în servere, servicii de hosting.
E posibil ca eMAG să fi luat această decizie, după ce în edițiile precedente de Black Friday au existat probleme cu serverele picate, chiar de la primele ore din ziua evenimentului. Potrivit companiei, 100.000 de clienți și-au salvat deja un easybox preferat pentru a comanda mai rapid produsele dorite de Black Friday.
Deși nu se știe exact la ce oră începe Black Friday 2020 la eMAG, clienții se așteaptă ca startul să se dea în jurul orei 7 dimineața. Dacă ai planuri de cumpărături, cel mai simplu ar fi să descarci aplicația, prin intermediul căreia vei fi informat că a început ziua celor mai mari reduceri la eMAG.
Puțini știu faptul că înainte de Black Friday, la miezul nopții, magazinul e scos din uz. Iulian Stanciu, CEO-ul eMAG, a explicat de ce se întâmplă acest lucru:
„Construim mecanismul ăsta prin care oprim site-ul. E ca și cum s-ar închide magazinul. Eu am avut în minte chestia asta, pe care am văzut-o în State, când se deschid magazinele dimineața și intră oamenii într-un haos, așa”, a explicat Stanciu despre strategia eMAG de Black Friday.