>
Dacă ai contract cu ENGIE, E.ON, Electrica, dar și PPC trebuie să știi ce obligații ai. Este obligatoriu ca toți clienții să facă acest lucru, altfel se pot alege cu niște amenzi uriașe.
Electrica a venit cu o informare de ultimă oră pentru toți clienții săi. Însă, aceasta este valabilă și pentru cei care au contract cu ENGIE, E.ON, Electrica, dar și PPC, deoarece obligațiile sunt aceleași.
Este vorba despre momentele în care trebuie schimbat contorul electric. Se întâmplă atunci când acesta nu mai funcționează corect și mai afișează cifrele și înregistrează erori.
În cazul în care nu faci acest lucru, specialiștii din cadrul companiei pot ajunge la fața locului și pot apărea probleme. De exemplu, aceștia pot oferi amenzi în cazul în care consideră că acel contor a fost dat peste cap în mod voit.
De asemenea, în momentul în care îți schimbi numărul de telefon sau actul de identitate ești obligat să-ți anunți furnizorul, indiferent că este vorba despre ENGIE, E.ON, Electrica sau PPC.
Toate aceste informații sunt trecute și în contract, însă foarte puține persoane îl citesc. Astfel că, dacă cineva are dubii și vrea să evite situația în care să primească o amendă, este de ajutor să contacteze operatorul.
Pentru că nimeni nu-și dorește să ajungă într-o situație complicată, este utilă verificarea periodică a contorului electric. La cea mai mică neregulă observată, contactează serviciul de relații cu clienții.
„Știi când și cum trebuie sa înlocuiești contorul electric ? Când acesta prezintă defecțiuni, cum ar fi lipsa afișajului, erori la înregistrare etc. Pentru verificare metrologică periodică În cazul unor intervenții neautorizate asupra contorului.
Daca intervin modificari contractuale, precum modernizarea rețelei sau schimbarea tarifului. Ramai informat cu Distribuție Energie Electrica Romania pentru a te asigura ca totul funcționează corect în locuința ta!”, este mesajul transmis de Electrica, conform news18.ro.