>
De curând, Alexia Eram, una dintre cele mai influente figuri din online-ul românesc și fiica celebrei Andreea Esca, și-a lansat propriul brand de haine, numit „Margot”. Inspirată de dorința de a crea o linie de îmbrăcăminte simplă, dar de calitate, care să reflecte stilul său personal, Alexia dezvăluie că ideea pentru brand a prins contur din pasiunea ei pentru modă și autenticitate.
„Margot este numele meu și mi-a plăcut ideea de a crea ceva din suflet, în jurul lui. Când eram mică, mă prezentam mereu „MARGO” și chiar dacă în timp am ajuns să-mi folosesc doar primul prenume, Alexia, Margot mi se pare că are mai mult din romantismul firii mele, parcă mă descrie mai bine, și atunci, de ce să nu îmi reprezinte brandul?!”, a declarat Alexia Eram pentru alistmagazine.ro.
Ieri, 28 noiembrie, Alexia Eram și-a lansat oficial brandul de haine „Margot” printr-o defilare de modă impresionantă, în fața presei, prietenilor, apropiaților și familiei. Evenimentul a fost marcat de momente memorabile, printre care defilarea Andreei Esca, mama Alexiei, care a urcat pe podium alături de tatăl ei, Dumitru Esca, în vârstă de 86 de ani. Îmbrăcată într-un tricou alb creat de fiica sa, Andreea Esca a strălucit, mândră de susținerea tatălui său, care purta un trening creat de nepoata sa.
La finalul defilării, în aplauzele entuziaste ale celor prezenți, Alexia Eram a urcat pe podium alături de bunicul său. Ea și-a exprimat recunoștința față de public și a mulțumit tuturor celor implicați în realizarea evenimentului.
„Bravo, Alexia! Felicitări! Sunt foarte mândră de tine și de echipa ta! Ești un copil extraordinar! Și să știi că Moșu a fost foarte mândru ca l-ai ales “model” pentru @margotpeople !” a scris Andreea Esca, referindu-se la faptul că tatăl ei a fost mândru să facă parte din acest eveniment.