>
Alina Nicoleta Damian-Cretu, o româncă stabilită în Cambridge, Marea Britanie, alături de soțul ei, Marius Damian, a trecut printr-o experiență extrem de neplăcută, atunci când a încercat să returneze un telefon Samsung în valoare de 1.500 de lire.
Alina Damian-Crețu a povestit că, în urmă cu o lună, a achiziționat, un telefon Samsung S25 Ultra de ziua soțului ei, oferind vechiul telefon pentru a obține noul dispozitiv la o reducere de 800 de lire sterline.
Românca a realizat, ulterior, că Samsung avea o nouă ofertă prin care putea obține o pereche gratuită de iPods Samsung Galaxy (în valoare de 219 lire sterline).
Femeia a decis că va returna noul telefon, atunci când va sosi, și va pune o nouă comandă.
Alina spune că a deschis doar cutia exterioară în care se afla telefonul Samsung, pe care îl comandase, înainte de a-l returna la un punct de predare DPD.
Când a contactat apoi Samsung pentru a verifica returul, i s-a spus că în coletul pe care-l trimise nu se afla niciun telefon Samsung, ci trei cutii de sardine.
Femeia fost șocată de răspunsul pe care l-a primit.
„Am spus „nu, nu se poate”. Am cerut să vorbesc cu managerul. Mi-au făcut legătura cu acesta și am explicat situația”, a spus Alina.
„Toată lumea a fost șocată, am depus o plângere în acea zi. Nu mi-au dat niciodată impresia că m-ar fi crezut credeau, am rămas uluită.”
Alina s-a grăbit să depună o plângere la Samsung și DPD, precum și la Poliția din Cambridgeshire.
Alina spune că compania de tehnologie o acuză „fără îndoială de furt”, adăugând: „Este vorba de un telefon de 1.500 de lire sterline.”
Mama șocată spune că Samsung a cerut dovada că a ambalat telefonul Samsung S25 Ultra , dar nu a făcut nicio fotografie cu dispozitivul în cutie, deoarece nici măcar nu a deschis coletul atunci când l-a primit.
Alina a adăugat: „Samsung mi-a spus că au făcut o investigație completă cu DPD și cu depozitul lor și nu s-a descoperit nimic în neregulă”.
„Mi-au spus că cererea mea a fost respinsă și rambursarea mea nu va fi procesată și mi-au cerut să returnez Samsung S25 Ultra pentru procesarea rambursării. Mă acuză de ceva ce nu am făcut. L-am trimis deja.”
Femeia spune că își dorește doar banii înapoi s-a declarat dezamăgită de „lipsa de profesionalism” a companiei Samsung.
Un purtător de cuvânt al Samsung a declarat:
„Încă investigăm pentru a stabili toate faptele despre această problemă cu partenerul nostru de livrare terță parte și vom lua măsurile corespunzătoare odată ce această investigație este finalizată pentru a ne asigura că acest lucru nu se va întâmpla din nou. Suntem în contact direct cu clientul pentru a-i oferi o rambursare completă a comenzii sale.”
Iar un purtător de cuvânt al poliției din Cambridgeshire a adăugat: „Pot confirma că femeia a depus o plângere pentru furt.”