Ioan Davidescu Altceva 26.03.2025 23:36

Alina Crețu a comandat un Samsung S25 pentru soțului ei, dar l-a trimis retur. Cum s-a transformat telefonul în 3 conserve cu sardine

Alina Crețu a comandat un Samsung S25 pentru soțului ei, dar l-a trimis retur. Cum s-a transformat telefonul în 3 conserve cu sardine

Alina Nicoleta Damian-Cretu, o româncă stabilită în Cambridge, Marea Britanie, alături de soțul ei, Marius Damian, a trecut printr-o experiență extrem de neplăcută, atunci când a încercat să returneze un telefon Samsung în valoare de 1.500 de lire. 

Alina Damian-Crețu a povestit că, în urmă cu o lună, a achiziționat, un telefon Samsung S25 Ultra de ziua soțului ei, oferind vechiul telefon pentru a obține noul dispozitiv la o reducere de 800 de lire sterline.

Românca a realizat, ulterior, că Samsung avea o nouă ofertă prin care putea obține o pereche gratuită de iPods Samsung Galaxy (în valoare de 219 lire sterline).

Femeia a decis că va returna noul telefon, atunci când va sosi, și va pune o nouă comandă.

Alina spune că a deschis doar cutia exterioară în care se afla telefonul Samsung, pe care îl comandase, înainte de a-l returna la un punct de predare DPD.

Când a contactat apoi Samsung pentru a verifica returul, i s-a spus că în coletul pe care-l trimise nu se afla niciun telefon Samsung, ci trei cutii de sardine.

Femeia fost șocată de răspunsul pe care l-a primit.

Am spus „nu, nu se poate”. Am cerut să vorbesc cu managerul. Mi-au făcut legătura cu acesta și am explicat situația”, a spus Alina.

Toată lumea a fost șocată, am depus o plângere în acea zi. Nu mi-au dat niciodată impresia că m-ar fi crezut credeau, am rămas uluită.

Alina s-a grăbit să depună o plângere la Samsung și DPD, precum și la ​Poliția din Cambridgeshire.

Alina spune că compania de tehnologie o acuză „fără îndoială de furt”, adăugând: „Este vorba de un telefon de 1.500 de lire sterline.”

Mama șocată spune că Samsung a cerut dovada că a ambalat telefonul Samsung S25 Ultra , dar nu a făcut nicio fotografie cu dispozitivul în cutie, deoarece nici măcar nu a deschis coletul atunci când l-a primit.

Alina a adăugat: „Samsung mi-a spus că au făcut o investigație completă cu DPD și cu depozitul lor și nu s-a descoperit nimic în neregulă”.

„Mi-au spus că cererea mea a fost respinsă și rambursarea mea nu va fi procesată și mi-au cerut să returnez Samsung S25 Ultra pentru procesarea rambursării. Mă acuză de ceva ce nu am făcut. L-am trimis deja.”

Femeia spune că își dorește doar banii înapoi s-a declarat dezamăgită de „lipsa de profesionalism” a companiei Samsung.

Un purtător de cuvânt al Samsung a declarat:

„Încă investigăm pentru a stabili toate faptele despre această problemă cu partenerul nostru de livrare terță parte și vom lua măsurile corespunzătoare odată ce această investigație este finalizată pentru a ne asigura că acest lucru nu se va întâmpla din nou. Suntem în contact direct cu clientul pentru a-i oferi o rambursare completă a comenzii sale.”

Iar un purtător de cuvânt al poliției din Cambridgeshire a adăugat: „Pot confirma că femeia a depus o plângere pentru furt.”